Rzeszowska 69, 38-400 Krosno 609 792 943

Leczenie oparzeń

Oparzenia mogą dotyczyć skóry, tkanek podskórnych, a nawet głębszych warstw ciała. Nawet oparzenia lekkie mogą mieć bardzo nieprzyjemne konsekwencje, jeśli nie zajmiemy się nimi odpowiednio – metody leczenia domowego nie zawsze wystarczą, by je odpowiednio zagoić. Zwłaszcza jeśli oparzenie objęło większy procent powierzchni ciała.

Zmagasz się z oparzeniami i nie możesz sobie z nimi poradzić? Zgłoś się do specjalisty!

Jak wygląda zabieg?

Na wstępie przeprowadza się szczegółowy wywiad i badanie lekarskie, które pozwalają m.in. poznać charakter i ciężkość oparzenia oraz potencjalne ograniczenia w stosowaniu dostępnych metod leczenia/medykamentów.

W razie silnych dolegliwości bólowych podawane są środki przeciwbólowe. Jeśli wymagana jest interwencja chirurgiczna, podaje się też znieczulenie miejscowe. W przypadku oparzeń lekkich zwykle wystarczą specjalistyczne opatrunki i środki łagodząco-nawilżające. Jeśli doszło do martwicy tkanek, konieczne będzie wycięcie martwych komórek. Leczenie w placówce medycznej zmniejszy również znacznie ryzyko zakażenia. Rozległe oparzenia wymagają leczenia szpitalnego i hospitalizacji.

Ponadto, lekarz specjalista chirurg może również przeprowadzać zabiegi LEDoterapii – naświetlanie rany oparzeniowej światłem o określonej intensywności stymuluje regenerację tkanek, przyspieszając tym samym proces gojenia.

Oparzenia skóry i głębszych tkanek
Głębokie oparzenia z ryzykiem wystąpienia zakażenia ran
Wystąpienie zakażeń ran oparzeniowych
Obumarcie oparzonych tkanek
Nieskuteczność domowych metod leczenia
Ciężkie choroby ogólnoustrojowe (wszystkie przytoczone przeciwwskazania dotyczą terapii LED-ami)
Choroby nowotworowe
Skazy naczyniowe
Infekcje i stany zapalne skóry
Niedokrwistość i zaburzenia krzepnięcia krwi
Nieuregulowane nadciśnienie tętnicze
Ciąża i karmienie piersią
Przyjmowanie leków z beta-karotenem

Leczenie oparzeń w Dr Cetnar Clinic

Klinika Dr Cetnar świadczy usługi chirurgicznego leczenia oparzeń o niskim i średnim stopniu ciężkości. Pacjent przez cały czas pozostaje pod opieką lekarza specjalisty chirurgii, zarówno podczas zabiegu, jak i w trakcie rekonwalescencji.

Po więcej szczegółów na temat tego typu zabiegów zapraszamy do bezpośredniego kontaktu.

Do zobaczenia w gabinecie!

W naszej klinice istnieje możliwość rozłożenia kosztów zabiegu na raty. Szczegółowe informacje na ten temat otrzymają Państwo pod nr tel. 609 792 943 oraz w klinice.

Polecenia naszych Pacjentów

Kamila Chechelska
Robiłam u Pani Doktor mezoterapie igłową skory głowy, wszystko przebiegło bezbolesnie, a nawet przyjemnie. Cudowna specjalistka w swoim fachu i przemiła osoba, polecam!
Jan
Polecam lekarza o wielkiej otwartości, fachowości oraz o bardzo pozytywnym oddziaływaniu na psychikę pacjenta
Kasia Nab
Bylam bardzo zadowolona z wolumetrii policzkow! Pani Zuzanna ma bardzo dobre podejscie, jest pewna siebie i niesamowicie doswiadczona. Z pewnosci skorzystam z jej uslug w przyszlosci! 5 *****
Ewelina Gęsiak
Wizyta u pani dr to przyjemność . Doskonała specjalistka a do tego miła i uprzejma osoba. Polecam!!!